пʼятниця, 25 березня 2016 р.


Нове положення про індивідуальне навчання в школі
Міністерством освіти і науки затверджено Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Сергієм Квітом.

Документ визначає порядок зарахування учнів на індивідуальну форму навчання та організації індивідуальної форми навчання для здобуття повної середньої освіти.

понеділок, 29 лютого 2016 р.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
                                                                                                        від 08. 02.  2016 р.  № 94


Орієнтовні вимоги
до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році
Загальні положення

пʼятниця, 26 лютого 2016 р.

Про затвердження переліку кваліфікаційних
категорій і педагогічних звань педагогічних
працівників та порядку їх присвоєння


Відповідно до частини четвертої статті 54 Закону України "Про освіту" та частини Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння
Постанова КМУ № 1109 від 23.12.15 року
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

пʼятниця, 5 лютого 2016 р.



МОН просить не перевантажувати дітей після карантину

За умови прийняття рішень про відпрацювання пропущених уроків школи мають виключити можливість перевищення тижневого навчального навантаження на учнів, визначеного Державними санітарними правилами. Про це йдеться у роз'ясненні Міністерства освіти щодо організації навчально-виховного процесу в частині освоєння учнями навчального матеріалу в умовах запровадження карантину.

вівторок, 29 грудня 2015 р.

Шановні колеги!
Щиро вітаю Вас із Новим роком та Різдвом Христовим!




Школи очікує оптимізація і скорочення

Згідно з прийнятим парламентом законом "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо стабілізації фінансового стану держави та удосконалення окремих положень соціальної політики)" обласні державні адміністрації мають затвердити плани створення освітніх округів та об’єднання навчальних закладів, а також забезпечити скорочення кількості технічного та адміністративного персоналу шкіл. Про це йдеться в аналізі бюджетного законодавства, проведеного експертами Аналітичного центру Cedos.